mandag 11. november 2013

Julekort med Nisse.



 Har brukt en blågrønn bazzill som basiskort. Mønsterpapiret/klippeark er fra Kort og Godt. Jeg valgte det som gikk i grønntone. Flotte ark. Notene er fra baksiden av klipparket. Lykta er en dies fra Magnolia, denne har jeg embosset i rød glitter fra Judi Kins. Julestjerna er klippet ut med Spellbinders Pointsetta dies og de små halvperlene er fra Kort og Godt.
På første side inni kortet brukte jeg den ene fine teksten fra klippearket fra Kort og Godt.



På neste side har jeg brukt Martha Stewart punch for å lage skrivefeltet, og så har jeg pyntet med nok en tekst fra klippearket til Kort og Godt.

Ønsker alle en kreativ uke.

Klem Arnhild

Deltar i utfordringer hos:






4 kommentarer:

  1. Så nydelig julekort! Liker godt den puncheren og hvordan du har dandert "tekststripen" over skrivefeltet. Herlig motiv og flott med rød glitrende lyktestolpe. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Beautiful card...Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    SvarSlett
  3. Fabulous vintage Christmas card. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Hugs!
    Cec

    SvarSlett
  4. Great Image and the red die cuts just make the card pop!
    Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow this week.
    Hugz
    Moz

    SvarSlett