lørdag 21. september 2013

Monthly sketch Challenge

 
Har laget et kort etter sketch som jeg fant hos Bearly Mine Challenge. Har brukt en lys rosa Bazzill som basiskort. Ellers har jeg brukt forskjellige restepapirer jeg hadde liggende. Brun Bazzill bling er og brukt som "bånd" over alle lagene. Motivet er fra klippeark fra Gode Minner. Metallbladene er fra Kort og Godt. Blomster, bånd og knapper er kjekke ting jeg har liggende. 
 
 
Ønsker alle en flott helg. Klem fra Arnhild
 
Deltar i utfordringer:
 
Challenge #104 - Bearly Mine
Week 225 - Button Up - Allsorts

3 kommentarer:

  1. A lovely Vintage inspired creation, thanks so much for sharing your creativity with us at Allsorts this week.

    B x

    SvarSlett
  2. A lovely image made into a great card, thanks for joining us at Allsorts this week, xxxx

    SvarSlett
  3. What a beautiful picture and wonderful colours. Thank you for joining us at BMD. Good Luck xoxoxo

    SvarSlett