torsdag 27. mai 2010

Dora the explorer

Har kjøpt Dora the explorer kakeform, veldig artig å pynte - men ganske så tidkrevende. Ble en extra runde til butikken idag for å få tak i mer melis. Og når jeg første var der handlet jeg såpass at jeg tålte flere tabber:) Pleier å være utrolig kritisk til arbeidet mitt og var ikke bedre her. Var bare så vidt jeg la ut bilde, men etterhvert som jeg fikk slappe av og ting roet seg fant jeg ut at den ble ganske så bra:) De 12 jentene som var i selskap var veldig fornøyd, vi fikk fortært armen, ryggsekken, en del av håret, magen og begge føttene. Rene treningsøkten med 12 jenter fra 3-6 år. Ble mye springing i trapper for å hjelpe med bleier og dogåing. Det ble et flott selskap og bursdagsbarnet storkosa seg og var kjempefornøyd - det er jo det aller viktigste. Har nå rydda og vaska golv og burde strengt tatt satt igang med bursdagskaka til selskapet imorgen. Da er det eldstemann sin tur, men akkurat nå orker jeg ikke. Slapper av med masterchef:) Arnhild

1 kommentar:

  1. Oooh så søt ! Du trenger virkelig ikke å være så kritisk, kaken ser kjempefin og godt ut :D Hvis du har noen bilder av vårprosjekter, da må du bare legge de ut på challengebloggen, du har jo rettigheter å skrive innlegg der også :)

    SvarSlett