tirsdag 16. mars 2010

Ville vesten

Påskekortet jeg laget står utstilt i butikken, og i anledning modeller laget jeg et ville vesten kort. Har nettopp fått inn et nytt pyntepapir (som jeg selv har bestilt) og måtte bare lage et kort med det.
Er veldig glad i metallpynt og arket ga meg en gyllen anledning til å handle inn litt mer i ville vesten temaet:) Stempelet som er brukt på framsiden er Kreative henders eget design.


Så var det dekoren inni kortet da, en ting var sikkert at Wanted plakaten fra River City skulle være med. Syntes også at hesten til Kreative hender var passende for temaet, men hva mer?? En renneløkke ville vel være kult. Mannen lette opp på nettet og vi satte igang. Var søren ikke lett å få den til så "fin" som jeg ville ha den. Natten ble lang og resultatet til slutt bra:) Arnhild

1 kommentar: