onsdag 10. mars 2010

En behagelig kveld

I kveld har timene rukket langt. Startet med foreldre møte på kvelden, og vel hjemme igjen legging av lillejenta og en kjapp tur på facebook. Men til en forandring ble den utrulig kort. Har sittet og kost meg med sesongpremiere på CSI og brodert ferdig et bitte lite påskebilde.

Gleder meg bare til å fullføre prosjektet - skal lage påskekort:) Og alt dette rakk jeg å gjøre ferdig til ca 23.00 og etterpå rakk jeg å se ferdig et par opptak jeg har gjort. Helt utrolig hva en rekker å gjøre når en ikke sløser vekk hele kvelden på å surfe på internet og sitte på facebook:) La oss håpe at kreativeten holder seg og jeg får delt masse andre nye prosjekter med dere. God Natt:) Nattaklem fra Arnhild

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har Arnhild:) Du lager utrolig mye fint. Liker godt kortene dine og valetineskortet var kjempefint:) Mye arbeid i kortet når du broderer til deg itillegg, heldige de som får kort med så mye omtanke bak. Klem monica

    SvarSlett